wtorek, 18 lipca 2017

Niedokonczone projekty

Tez tak macie, że robicie kilka rzeczy jednocześnie, a potem nie wiadomo, którą skończyć i w co ręce włożyć? Ja tak mam! Najczęsciej wyglada to tak, że zaczynam jakąś serwetkę, a potem odkładam na bok, zaczynam robić kolejną rzecz, a potem nie pamiętam wg jakiego wzoru jest ta serwetka. Szukać wzoru wogóle mi się nie opłaca, ponieważ mam tak dużo czasopism, że ciągle nimi kartkuję i szukam nowych fajnych projektów, które koniecznie chcę zrealizować. 

Dobrze, że błog DiY postanowił dać nam takie zadanie, ponieważ zmobilizowalam się i dokończyłam... Wreszcie.... 

Chyba jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia postanowiłam zrobić wianek na szydełku. Wszystko było fajnie do momentu, aż zrobiłam obramowanie. 


Potem wianek rzuciłam w kąt bo nie mogłam się zdecydować co dalej, a właściwie czy zrobić czerwone czy złote gwiazdki. Potem święta się skończyły i wianek leżał do wczoraj, kiedy to postanowilam wykorzystać czas na kawę i dorobiłam do niego kilka kwiatków. 
Teraz prezentuje się tak i jestem z siebie dumna, że w końcu go skończyłam.\




Wianek ten zgłaszam na wyzwanie niedokonczone projekty na blogu TU.

A wy kończycie co zaczynacie?

Pozdrawiam serdecznie,
Monika. 

5 komentarzy:

  1. Cudowny wianek! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. No brawo, piękny wianek! Uwielbiam takie wianuszki z kwaitami czy innymi aplikacjami. Bardzo się cieszę, że dzięki projektowi DIY "niedokończone projekty" zmobilizowałam Cie do ukończenia Twojego projektu. Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny ☺ bardzo mi sie podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatuszki :)
    Jakby Ci się kiedyś nudziło albo byś w nadmiarze natworzyła takich kwiatuszków to ja zawsze chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie mam tak samo! Z 8 prac zaczętych, i ciągle nowe przygotowuję i zaczynam.

    OdpowiedzUsuń